Interview met Bookglobe

Heyy!
Ik ga vandaag mijn goeie vriendin Maria Harutunian oftewel ‘bookglobe’ interviewen. Het leek ons wel leuk om elkaar een paar vragen te stellen over boeken en lezen. Dus als je geïnteresseerd bent, lees dan gauw verder.

Hey Maria. Wat fijn dat ik jou mag interviewen. Jij hebt toch ook een eigen blog?
– Inderdaad haha 🙂
Ik hou heel erg van jou blog. Jij post ook erg super vaak. Hoe krijg je dat voor elkaar? Heb je daar wel genoeg tijd voor?
– Ik probeer zo vaak mogelijk te posten als ik maar kan. Maar ja… School maakt alles een beetje moeilijk hé? Ik probeer altijd een paar posts te schrijven op vrijdag die ik dan inplan. En ik schrijf ook wel eens als ik gewoon even niks te doen (ahum,dit komt vrij weinig voor)
Nu wat vragen over boeken. Wanneer begon jou obsessie met boeken?
– Van kleins af aan vond ik boeken al erg leuk. Maar toen keek ik meer naar hoeveel roze en hoeveel glitters er op een boek zat. 2 jaar geleden begon ik pas echt met heel veel lezen.
Hoe lang doe je erover om één boek uit te lezen?
–  Hangt af van het boek en van school. Soms doe ik er een aantal dagen over en soms ben ik klaar in 2 tot 4 uur.
Hoe kies jij boeken uit die jij wilt kopen/lenen? Kijk je eerst naar de kaft of lees je eerst de flap tekst? Of doe je wat anders?
–  Omdat ik ook andere boekenblogs lees zie ik vaak leuke en interessante boeken voorbij komen die mij wel leuk lijken. Als ik dan eenmaal bij de bieb ben dan valt zo een boek die ik heb gezien meteen op. En dan leen ik die. Ik kijk tijdens het kopen van een boek wel naar de kaft. 😉
Heb je nog tips voor iemand die een blog wilt starten?
– Gewoon doen! Veel mensen denken dat ze het niet kunnen, terwijl het eigenlijk best wel simpel is. Het enige wat je moet doen is er gewoon tijd in steken en inspiratie hebben. Iedereen kan een blog beginnen, maar je moet het wel echt willen en je moet het wel bijhouden. 🙂

Dat waren al mijn vragen. Bedankt dat je jou tijd wou nemen om mijn vragen te beantwoorden.
Als je Maria’s interview met mij wilt zien, klik dan hier om naar Maria’s blog te gaan 🙂

5 thoughts on “Interview met Bookglobe

  1. Pingback: Interview met Mind Of a Beautiful Disasterr

Plaats een reactie